2005
Wejście spółki MACHALA do Polska

Na początku 2005 roku, firma MACHALA rozszerzyła swoją działalność na Polskę.

Ze względu na sukces na rynkach czeskim i słowackim, firmy MACHALA Ltd. na początku 2005 roku firma rozszerzyła działalność na teren Polski. Utworzono oddziału we Wrocławiu. Firma MACHALA Sp. Założona nazywa. "greenfield".

Ważną częścią działalności firmy MACHALA stała się działalność hurtowa w zakresie zdrowego snu, który obejmuje kompleksowe rozwiązanie dla nowoczesnych sypialni - od pościeli, poprzez materace aż do łóżek.
 

2006
Opuszczenie modelu HomeParty w Polsce

W roku 2006, nastąpiły zmiany w modelu biznesowym w Polsce. Analizując potrzeby rynku na terenie Polski zatrzymano sprzedaż…

W roku 2006 w związku ze zmianą strategii biznesowej w Polsce stopniowo zaczęto odchodzić modelu sprzedaży bezpośredniej w postaci HomeParty.

Firma na rynku polskim skupia się na reprezentacji renomowanych marek produktów będących w portfelu Machala oraz na rozwój działalności hurtowej.
MACHALA dystrybutorem PerDormire

Firma staje się wyłącznym dystrybutorem marki PerDormire w Polsce.

Od 2006 roku firma MACHALA jest wyłącznym dystrybutorem PerDormire na polskim rynku, a idąc za przykładem innych krajów stosuje swoje know-how do rozwoju w Polsce.

 

2007
MACHALA staje się wyłącznym dystrybutorem marki TEMPUR

W 2007 roku firma uzyskała wyłączność marki TEMPUR w Polsce.

W roku 2007 wyłączne przedstawicielstwo marki TEMPUR firma MACHALA rozprzestrzenia z Czech i Słowacji również na sąsiednią Polskę.Zwiększyła tym portfel marek, które oferują wysokiej jakości produkty dla zdrowego snu na polskim rynku.

 

 

2010
MACHALA wkracza do Polski z marką KLINMAM

Od 2010 roku firma MACHALA reprezentuje w Polsce markę KLINMAM.

Od 2010 roku na polskim rynku Machala reprezentuje markę największego czeskiego producenta pościel, akcesoria pościelowych i materacy - KLINMAM.

Ta marka rozszerza portfolio marek i produktów w firmie Machala,która w ten sposób oferuje najszerszy asortyment produktów dla zdrowego snu we wszystkich przedziałach cenowych.